Per accedir a l’aplicació us heu d’identificar amb el codi d’usuari d’Atri o amb l’usuari temporal amb què vau presentar la sol·licitud. Es poden presentar reclamacions del 3 al 5 de febrer.
· Accés a la llista de participants amb el codi d’usuari GICAR (ATRI)
· Accés a la llista de participants amb el codi d’usuari temporal
Reclamacions
Es poden presentar reclamacions del 3 al 5 de febrer. Per fer-ho, cal omplir el Model de reclamació i adjuntar-lo accedint a l’aplicació Tramesa del model de reclamació. Per poder gestionar la reclamació és imprescindible desar el model de reclamació amb un nom identificatiu del fitxer. Aquest nom ha de fer referència a la persona que presenta la sol·licitud (nom, cognoms i DNI) per poder-lo adjuntar posteriorment, quan s’accedeixi a l’aplicació.
Accés a l’aplicació Tramesa del model de reclamació (disponible a partir del 3 de febrer)
Cal recordar que no es poden reclamar revisions de baremació de mèrits que, de forma prèvia i expressa, no s’hagin al·legat dins el termini de la sol·licitud de participació. En aquest cas, si no hi ha al·legació prèvia, no es tindrà en consideració la reclamació.
Si la reclamació fa referencia a mèrits al·legats que no s’han valorat i no consten al registre de personal, és imprescindible adjuntar la documentació acreditativa escanejada, en PDF, juntament amb el model de reclamació.
Un cop s’accedeixi a l’aplicació “Tramesa del model de reclamació”, es tindrà accés a la còpia del resguard de la sol·licitud de participació per poder consultar-la, si això és necessari per fer la reclamació.
Totes les reclamacions en els procediments administratius tenen un termini per poder-se formalitzar, que s’estableix a les respectives convocatòries. No s’admetrà cap reclamació presentada fora d’aquest termini.