[Oposicions 22] Persones que han superat la fase de pràctiques durant el primer trimestre del curs 24-25

Resolució EDF/960/2025, de 18 de març, per la qual es declaren aptes a la fase de pràctiques i aprovades en el procediment selectiu corresponent les persones aspirants nomenades funcionàries en pràctiques de diversos cossos docents.

  • Llistats de docents que l’han superada, els llistats d’aspirants que la tenen ajornada, així com els que no l’han superada corresponent a les convocatòries publicades mitjançant les Resolucions EDU/4103/2022 i EDU/4037/2022.  
  • Llistats de les persones que tenien pendent dur a terme la fase de pràctiques de diferents processos selectius anteriors i que l’han superada o la tenen ajornada o bé han estat avaluades com a no aptes per primera vegada en relació amb les convocatòries de concurs-oposició efectuades per mitjà de les Resolucions EDU/182/2021, EDU/17/2020 i EDU/1/2019.

Recomanem a les persones que vàreu ser seleccionades en qualsevol de les convocatòries publicades mitjançant les Resolucions EDU/4103/2022, EDU/4037/2022, EDU/182/2021, EDU/17/2020 i EDU/1/2019 i teníeu pendent de dur a terme la fase de pràctiques que reviseu la resolució publicada avui i si hi ha qualsevol errada o omissió presenteu el corresponent recurs potestatiu de reposició davant la Consellera d’Educació i Formació Professional o en via judicial presenteu un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Els terminis per impugnar la resolució finalitzen el 21 d’abril de 2025 per al recurs potestatiu de reposició, i el 20 de maig de 2025 per al recurs contenciós administratiu (via judicial). El Departament d’Educació i FP ha habilitat un aplicatiu web per presentar el recurs de reposició al qual podeu accedir mitjançant el tràmit electrònic “Presentació de recursos” .

Formalització de la presa de possessió

Les persones que han superat la fase de pràctiques han de formalitzar la presa de possessió com a funcionàries de carrera emplenant i signant electrònicament el model d’acta de presa de possessió com a funcionari/ària de carrera. Una vegada emplenat i signat electrònicament el model d’acta de presa de possessió s’ha d’enviar telemàticament a la direcció del centre, que també la signa electrònicament. La direcció del centre, posteriorment, l’enviarà al servei territorial o Consorci d’Educació de Barcelona per incorporar-la a l’expedient personal.

Si bé hauria d’haver un termini per fer aquest tràmit el Departament a la seva publicació no l’ha indicat. Recomanem a les persones que han superat la fase de pràctiques facin el tràmit amb la màxima diligència possible.