Entre els dies 26 i 27 d’agost de 2021, els serveis territorials del Departament d’Educació i el Consorci d’Educació de Barcelona faran els actes de nomenament telemàtic necessaris per adjudicar, entre el professorat que forma part de la borsa de personal interí docent, les vacants i substitucions que estiguin pendents d’assignació.
Per adjudicar les vacants pendents d’assignació entre el professorat inscrit a la borsa de personal interí docent, els serveis territorials del Departament d’Educació i el Consorci d’Educació de Barcelona faran actes de nomenament telemàtics els dies 26 i 27 d’agost de 2021.
S’estableixen les franges horàries de connexió des del web següents per acceptar la plaça assignada:
26 d’agost, de les 10 a les 11.30 hores
- Serveis Territorials del Departament d’Educació al Maresme-Vallès Oriental
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Girona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Barcelona Comarques
- Serveis Territorials del Departament d’Educació al Vallès Occidental
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a les Terres de l’Ebre
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a la Catalunya Central
27 d’agost, de les 10 a les 11.30 hores
- Consorci d’Educació de Barcelona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació al Baix Llobregat
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Tarragona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Lleida
S’informarà de les dates dels següents nomenaments telemàtics.
Nomenaments per a l’adjudicació de vacants i substitucions de llocs de treball específics (d’àmbit d’ensenyament secundari en centres de formació de persones adultes)
El 19 d’agost, els serveis territorials del Departament d’Educació i el Consorci d’Educació de Barcelona publicaran a la seva pàgina web (Personal docent | Nomenaments telemàtics | Adjudicacions de difícil cobertura) les vacants a cobrir de llocs de treball específics d’àmbit d’ensenyament secundari en centres de formació de persones adultes, i obriran un termini de 48 hores perquè les persones interessades es posin en contacte amb el personal de la Secció de Personal Docent dels serveis territorials corresponents o del onsorci d’Educació de Barcelona.
Funcionament de l’adjudicació de places
Tota la informació sobre el funcionament de l’adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.
De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:
- Consulta dels dies d’adjudicació i franja horària de connexió.
- El dia de l’adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d’ordre i priorització de les especialitats).
- Les persones a les quals s’assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l’han d’acceptar en línia a l’aplicació de l’apartat Acceptació/finalització de l’adjudicació i han de desar la credencial (PDF) que aquesta genera.
A més a més, aquestes persones reben un SMS i un missatge de correu electrònic. - El primer dia lectiu després de l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a l’adjudicació), cal presentar-se al centre i adjuntar la credencial generada anteriorment.
Si no s’accepta la proposta d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació. Llevat que s’al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta un nou número de barem per aquest curs escolar.
A l’apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions.