Per adjudicar les vacants pendents d’assignació entre el professorat inscrit a la borsa de treball de personal interí docent, els serveis territorials del Departament d’Educacio i el Consorci d’Educació de Barcelona faran actes de nomenaments telemàtics el dia 31 de juliol.
S’estableixen les següents franges horàries de connexió per acceptar la plaça assignada:
De 10 a 11.30h
- Serveis Territorials del Departament d’Educació del Barcelonès
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a la Catalunya Central
- Serveis Territorials del Departament d’Educació de Girona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació al Penedès
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Tarragona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació del Vallès Occidental
De 12 a 13.30h
- Consorci d’Educació de Barcelona
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a l’Alt Pirineu i Aran
- Serveis Territorials del Departament d’Educació al Baix Llobregat
- Serveis Territorials del Departament d’Educació a Lleida
- Serveis Territorials del Departament d’Educació del Maresme-Vallès Occidental
- Serveis Territorials del Departament d’Educació de les Terres de l’Ebre
S’informarà de les dades dels següents nomenaments telemàtics.
Què cal fer?
La informació detallada del procediment es troba al web dels serveis territorials sol·licitats com a preferents i del Consorci d’Educació de Barcelona
El 31 de juliol, es publicarà el número d’ordre del personal convocat als actes de nomenament a l’apartat Personal convocat a les adjudicacions.
Per conèixer el resultat de l’adjudicació cal accedir a l’apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació). Per entrar a l’aplicació, cal identificar-se amb el codi d’usuari de la XTEC o, o bé podeu accedir amb l’idCat Mòbil o amb certificat digital.
Complementàriament, les persones a les quals s’assigna una vacant o substitució reben un missatge de text (SMS) i un missatge de correu electrònic amb aquesta indicació.
Dins de la franja horària de connexió que s’estableix a l’apartat Dies d’adjudicació i franja horària de connexió, la persona que té assignada una vacant o substitució, ha d’acceptar o refusar l’adjudicació proposada a l’apartat Acceptació/finalització de l’adjudicació. Per accedir a l’aplicació, cal identificar-se amb el codi d’usuari de la XTEC o, si no se’n té, amb el codi del registre d’usuari temporal que facilita el mateix sistema.
Funcionament de l’adjudicació de places
Tota la informació sobre el funcionament de l’adjudicació de places es troba a les pàgines web dels serveis territorials (ST) i del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) sol·licitats com a preferents.
De manera resumida, les fases del procediment i els apartats de les pàgines web on es es descriuen són les següents:
- Consulta dels dies d’adjudicació i franja horària de connexió.
- El dia de l’adjudicació, generalment abans de les 11 h, es pot consultar la llista de personal convocat a les adjudicacions (per especialitat i per número d’ordre i priorització de les especialitats).
- Les persones a les quals s’assigna una vacant o una substitució, durant la franja horària indicada, l’han d’acceptar en línia a l’aplicació de l’apartat Acceptació/finalització de l’adjudicació i han de desar la credencial (PDF) que aquesta genera.
A més a més, aquestes persones podran rebre un SMS i un missatge de correu electrònic. - El primer dia lectiu després de l’adjudicació o el dia d’inici de la substitució (si és posterior a l’adjudicació), cal presentar-se al centre i adjuntar la credencial generada anteriorment.
Si no s’accepta la proposta d’adjudicació, cal indicar-ho a l’apartat Acceptació / finalització de l’adjudicació. Llevat que s’al·legui un motiu justificat (i acreditat amb documentació als ST corresponents o al CEB) el rebuig de la proposta comporta un nou número de barem per aquest curs escolar.
A l’apartat Consulta global de resultats (darrera adjudicació) es pot saber el resultat de les adjudicacions.